父女對談逃犯條例
父女對談逃犯條例

本文作者為立法會議員李慧琼

 

修訂《逃犯條例》一事鬧得熱烘烘,有天假日聽到一對父女對話,父親看來約是40多歲,女兒則約15、16歲,相信是一名中學生。

 

女兒:「爸B,學校好多同學都話要反對《逃犯條例》嘅修訂,佢叫埋我一齊反對、一齊去遊行喎,我都唔知點好。」

 

爸爸:「咁你有冇自己分析過而家社會上支持同反對雙方嘅意見、然後自己作判斷呢?」

 

女兒:「唔識呀,你都知我冇乜睇新聞㗎啦,但係我學校裏校面最好嘅朋友都話反對,咁我又唔想因為我唔去遊行,佢哋以後唔同我玩,唔理我,唉……」

 

爸爸:「其實好多事情,社會上唔同嘅人都會有唔同睇法,唔同原因,當中包括佢哋自己本身嘅利益。爸B唔想引導你向某一方偏頗去諗去做,希望你試下立體去睇事情,有自己嘅分析同埋判斷,而唔係隨波逐流、人云亦云。」

 

女兒:「嗯,我試下啦。咁爸B,你係支持定反對呀?」

 

爸爸:「就算兩父女,爸B都唔想以我個人主觀意願或政治立場影響你嘅獨立判斷,不過爸B想同你講,我自己奉公守法,所以唔會擔心。爸B亦都相信學校或者書本都有教你哋,犯咗法嘅人應該受到法律制裁,呢個係好合理嘅事。呢件事至少有兩個基本原則,其一係多年以來係咪有犯罪嘅人逃離香港未能引渡返港,又有無外面犯罪嘅人逃入香港而無法引渡返其國家或地區處理?其二係港人在外地違犯咗人地國家或地區嘅法律,係咪要受到當地嘅制裁?香港幾十年來無正視呢個情況,咪有罪犯逍遙法外,或匿藏於港。」

 

女兒:「立法嘅事,關我哋細路仔咩事?」

 

爸爸:「今天立法,明天守法執法,梗係關你哋事啦!」

 

女兒:「嗯,咁我一陣返到屋企上網睇啲資料先。」

 

爸爸:「乖!」

 

原文轉載自《都市日報》 2019年5月30日

 

原圖:RTHK

(本文純屬作者個人意見,不代表『港人講地』立場。)
19
支持
11
好正
1
無意見

評論